Лист Міністерства доходів і зборів України № 1317/6/99-99-18-06-05-15 від 22.04.2013 про впровадження електронних сервісів

Про впровадження електронних сервісів

...

Міністерство доходів і зборів України розглянуло лист щодо розширення електронних сервісів та повідомляє.

Одним із основних напрямів роботи органів державної податкової служби на шляху перетворення з фіскального органу на сервісну службу найвищого рівня є створення сприятливих умов для залучення платників податків до подання звітності в електронному вигляді.

Завдяки впровадженню Міністерством доходів і зборів України практики безконтактного спілкування платникам податків надано можливість з економити робочий час та кошти на придбання бланків, оперативно відстежувати зміни до форм звітності, скоротити кількість візитів до податкових органів, а також уникнути черг в територіальних органах Міністерства доходів і зборів України.

Відповідно до п. 42.4 ст. 42 Податкового кодексу України (далі − Кодекс) з платниками податків, які подають звітність в електронній формі, листування з органами державної податкової служби може здійснюватися засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Водночас повідомляємо, що з метою однакового розуміння платниками податків та податковими органами електронного документообігу, Міністерством доходів і зборів України розроблено Пам'ятку платника податків про ведення обліку господарських операцій в електронному вигляді та подання документів в електронному вигляді до органів державної податкової служби, яку розміщено за електронною адресою: www.sts.gov.ua, напрям − електронна звітність, підрозділ – нормативне забезпечення.

Заступник Міністра А.П. Ігнатов

close icon
Структура документа
Лист Міністерства доходів і зборів України № 1317/6/99-99-18-06-05-15 від 22.04.2013 про впровадження електронних сервісів

Про впровадження електронних сервісів

Замовити персональну презентацію