Підприємство перейшло на спрощену систему оподаткування, проте при переході на рахунку в системі електронного адміністрування залишились надміру зараховані кошти. В якому порядку підприємство може повернути ці кошти?

У зв’язку із переходом на спрощену систему оподаткування – третю групу єдиного податку, що не передбачає включення податку на додану вартість  (далі - ПДВ) до складу єдиного податку, відбувається анулювання реєстрації платника ПДВ.

Відповідно до пункту 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 569 «Про деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість» у разі анулювання реєстрації платника податку залишок коштів на його електронному рахунку перераховується до бюджету, а такий рахунок закривається. Згідно з пунктом 6 частини 1 статті 29 Бюджетного Кодексу України 08.07.2010 № 2456-VI залишок цих коштів перераховує казначейських орган до загального фонду державного бюджету. Підпункт 3 пункту 27 Постанови Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 569 «Про деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість» передбачає, що повернення залишку коштів на електронному рахунку після анулювання реєстрації платника податку на додану вартість здійснюється відповідно до статті 43 Податкового Кодексу України 02.12.2010 № 2755-VI (далі – ПК України) за заявою платника.