Наказ Міністерства доходів і зборів України "Про затвердження Порядку інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу та форми Повідомлення про наявність порушень" від 27.01.2014 № 86
Редакції документа
Редакція діє з  30.06.2017
Статус документа: Втратив чинність

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

НАКАЗ

27.01.2014  № 86

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 лютого 2014 р.
за № 289/25066

{Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів № 514 від 19.05.2017}

close icon
Структура документа
Наказ Міністерства доходів і зборів України "Про затвердження Порядку інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу та форми Повідомлення про наявність порушень" від 27.01.2014 № 86
Про затвердження Порядку інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу та форми Повідомлення про наявність порушень

Порядок інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу

Реєстр Повідомлень про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу

Повідомлення про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу

Замовити персональну презентацію