Зміни щодо марок акцизного податку

14 Грудня 2018
Аа Аа

Кабінетом Міністрів України Постановою від 23 березня 2016 року № 209 «Про деякі питання використання марок акцизного податку» було внесено зміни до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 р. № 1251.

У разі запровадження марок акцизного податку нового зразка, виробники та імпортери алкогольних напоїв матимуть змогу подальшого викупу залишків виготовлених та оплачених ними марок акцизного податку попереднього зразка, наявних у сховищах Державної фіскальної служби України.

Так, змінами передбачено, що:

- до 20 числа місяця, в якому подано заявку-розрахунок, покупці марок мають право здійснити коригування в бік збільшення шляхом подачі додаткової попередньої заявки-розрахунку, що не перевищує обсягу поданої заявки-розрахунку;

- у разі запровадження марок акцизного податку нового зразка – Державна фіскальна служба здійснює продаж залишків марок акцизного податку попереднього зразка, які виготовлено підприємством-виробником та/або які зберігаються у сховищах територіальних органів Державної фіскальної служби, якщо рішенням про запровадження марок акцизного податку нового зразка не встановлено інше;

- вважаються такими, що немарковані алкогольні напої з марками, що мають такі пошкодження:

  1. пошкодження, які унеможливлюють встановлення індексу регіону України, що відповідає місцезнаходженню виробника продукції, позначений двома цифрами (для маркування вітчизняної продукції), серії із чотирьох літер і шестизначний номер, два двозначних числа (місяць і рік, у якому вироблено марки для алкогольних напоїв) або двозначне та однозначне числа (рік і квартал, у якому вироблено марки для тютюнових виробів) через скісну риску та суми акцизного податку (для алкогольних напоїв), сплаченого за одиницю продукції, з точністю до тисячного знака, крім суми акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі алкогольних напоїв;
  2. наявність відкритого надриву з краю марки, розмір якого (ширина, довжина) перевищує такі значення: вертикальний надрив — 4 х 10 міліметрів; горизонтальний — 4 х 20 міліметрів; діагональний — 4 х 18 міліметрів (довжина діагонального розриву визначається як прямокутна проекція);
  3. пошкодження, внаслідок яких зменшилася довжина марки на 10 чи більше міліметрів або ширина марки — на 5 чи більше міліметрів;
  4. відсутність кута марки площею більше ніж 150 кв. міліметрів, довжина меншої сторони якого становить більше ніж 10 міліметрів.
Попередня стаття Наступна стаття
comments powered by HyperComments