Запроваджується централізована система призначення і виплати пенсії

21 Червня 2016
Аа Аа

Сьогодні набувають чинності зміни, що внесені до постанови правління Пенсійного фонду України від 14 грудня 2015 року № 25-1 «Деякі питання впровадження електронних пенсійних справ на базі централізованих інформаційних технологій». Відповідно до даних змін передбачається, що до управлінь Пенсійного фонду України у Вінницькій, Донецькій, Київській та Херсонській областях, починаючи з 1 січня 2016 року; в Запорізькій, Кіровоградській, Миколаївській, Черкаській, Чернівецькій, Хмельницькій областях та у м. Києві – з 1 червня 2016 року; у Дніпропетровській, Закарпатській, Івано-Франківській, Луганській, Львівській, Полтавській, Тернопільській та Харківській областях – з 1 липня 2016 року; у Волинській, Житомирській, Одеській, Рівненській, Сумській та Чернігівській областях – з 1 серпня 2016 року можуть звертатись особи, які проживають (зареєстровані)  в цих адміністративно-територіальних одиницях із заявами про призначення пенсії, незалежно від території обслуговування таких органів.

Тобто особи, які проживають (зареєстровані) у вказаних областях, починаючи із дати запровадження в цих областях централізованої системи призначення і виплати пенсії,  можуть звертатися із заявами про призначення пенсії до територіальних органів Пенсійного фонду України в цих областях незалежно від території обслуговування таких органів.

Необхідно зазначити, що метою створення централізованої системи призначення і виплати пенсії є запровадження автоматизованої обробки даних і документів, незалежно від місця проживання осіб, відмова від паперового документообігу при формуванні пенсійної справи, а також дистанційне обслуговування громадян та мінімізація людського фактору при призначенні пенсії.

Отже, запровадження централізованої системи призначення і виплати пенсії передбачатиме для громадян: скорочення терміну їх обслуговування під час подання документів на призначення пенсії, строку призначення пенсій, зменшення пакету  (кількості) потрібних документів для призначення пенсії. При цьому не потрібно буде писати заяву на призначення визначеного виду пенсії, варто лише зазначити, що громадянин претендує на призначення пенсії у найвигіднішому для нього розмірі.

Разом з тим, кожен громадянин через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду матиме доступ до своєї пенсійної справи. Отримавши електронний цифровий підпис, через персональний кабінет на веб-порталі громадянин матиме можливість подати заяву на перерахунок пенсії, подати звернення, скаргу, записатись на прийом та отримати необхідну консультацію з різних питань пенсійного забезпечення  не виходячи з дому.  

Попередня стаття Наступна стаття
comments powered by HyperComments