Видозміна порядку оскарження платниками податкових рішень контролерів, - ДПС інформує

22 Лютого 2021
Аа Аа

Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків повідомляє, що з метою приведення процедури оскарження платниками податків податкових повідомлень-рішень або інших рішень контролюючих органів під час адміністративного оскарження у відповідність до вимог податкового законодавства, Міністерством фінансів України наказом від 14.01.2021 № 9 (далі – Наказ № 9) затверджено зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами.

Зокрема, уточнено, що скарги на рішення територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.

Скарги на рішення територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, в частині виконання функцій контролюючого органу відповідно до пп. 41.1.2 п. 41.1 ст. 41 Податкового кодексу подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику.

Рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, та рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, прийняті за розглядом скарги платника податків, є остаточними і не підлягають подальшому адміністративному оскарженню, але можуть бути оскаржені в судовому порядку.

Також передбачено, що скарги на рішення контролюючого органу щодо нерезидентів, визначені у п. 56.3 1 статті 56 Кодексу, можуть бути подані до контролюючого органу, який прийняв такі оскаржувані рішення.

Контролюючий орган, який прийняв оскаржувані рішення, повинен розглянути скаргу нерезидента в порядку, визначеному для контролюючого органу вищого рівня.

Скарга подається у письмовій формі до контролюючого органу вищого рівня протягом 10 робочих днів (раніше було 10 календарних днів), що настають за днем отримання платником податків рішення контролюючого органу, що оскаржується. Протягом 6 місяців з дати закінчення вказаного строку платник податків має право подати скаргу разом з клопотанням про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку та копіями підтверджуючих документів поважності причин його пропуску (за наявності). Розглядаючи клопотання платника податків, контролюючий орган вищого рівня, поновлює пропущений строк на подання скарги в адміністративному порядку, якщо визнає причини його пропуску поважними.

Наказ набрав чинності з 12.02.2021 року.

Попередня стаття Наступна стаття
comments powered by HyperComments

Останні новини:

Реалізація виробів медпризначення та лікарських засобів у ветеринарних аптеках: що з РРО (ПРРО)?

26 Лютого 2021

Знижено ставки ПДВ у розмірі 7 відсотків для готельних послуг

26 Лютого 2021

Зміни у ТЦУ: глобальна документація платника, що входить до міжнародної групи компаній

26 Лютого 2021

Користувач втратив (пошкодив) особистий ключ КЕП чи печатки або забув пароль до нього: що робити?

26 Лютого 2021

Який порядок списання недоїмки, штрафів і пені, нарахованих згідно Закону № 2464-VI?

26 Лютого 2021

Подання ФОП звіту про доходи застрахованих осіб та суми і сплату ЄВ у разі припинення підприємницької діяльності

26 Лютого 2021

Чи включається до річної декларації сума поворотної фіндопомоги, що надається ФО ЮО - нерезидентом на термін більше року?

26 Лютого 2021

З 1 березня зареєструвати податкові накладні можна лише за новими формами

26 Лютого 2021