У разі зміни місця обліку необхідно отримати нові кваліфіковані сертифікати відкритих ключів

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що у разі зміни місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, користувачу електронних довірчих послуг необхідно звернутися до надавача електронних довірчих послуг із заявою на скасування кваліфікованих сертифікатів, які містять неактуальну інформацію, та надати комплект реєстраційних документів для формування нових кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Така вимога ґрунтується на част.2 ст. 12 Закону України від 05.10.2017№ 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» та п.п. 3.4.6 п. 3.4 розд. 3 Договору про надання електронних довірчих послуг, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 18.07.2019 № 74, де передбачено, що користувачі електронних довірчих послуг зобов’язані своєчасно надавати надавачу електронних довірчих послуг інформацію про зміну ідентифікаційних даних, які містить сертифікат відкритого ключа.

Попередня стаття Наступна стаття
comments powered by HyperComments