Скарга платника ПДВ на свого контрагента

28 Березня 2016
Аа Аа

В інформаційно-довідковому ресурсі "ЗІР" (категорія 101.20) контролюючі органи нагадали алгоритм подання платником ПДВ скарги на свого контрагента, у разі допущення ним помилок при зазначенні обов’язкових реквізитів податкової накладної та/або порушення граничних термінів реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Так, платник податків подає таку скаргу в електронній формі разом з поданням податкової декларації з ПДВ за формою додатка 8 до цієї декларації.

До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг, або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг. Оскільки звітність усі платники ПДВ подають в електронній формі, але відсутня технічна можливість подати скановані копії документів в електронній формі разом з декларацією з ПДВ, то копії таких документів подаються в окремому порядку.

Нагадуємо, що протягом 15 календарних днів з дня надходження такої заяви із скаргою контролюючий орган зобов’язаний провести документальну позапланову перевірку зазначеного контрагента для з’ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов’язань з податку за такою операцією. Але подача скарги не надасть платнику ПДВ права на формування податкового кредиту по податкових накладних, які є предметом скарги.

Попередня стаття Наступна стаття
comments powered by HyperComments