Продаж пального через смарт-картки, талони та смс – ДФС визначилась з позицією

08 Квітня 2016
Аа Аа

На українському ринку пального діють схеми реалізації, в яких посередники купують та продають пальне без його фактичного відвантаження/відпуску. Зокрема, мова йде про осіб, які реалізують пальне шляхом передачі смарт-карток, талонів, через СМС з кодом підтвердження.

ДФС України в своїх листах не надавав чіткого роз’яснення, чи є такі посередники платниками акцизного податку в рамках СЕАРП (системи електронного адміністрування реалізації пального). Експерти TaxLink уже коментували таку ситуацію та дійшли висновку, що такі особи не повинні реєструватися як платники акцизного податку, оскільки не здійснюють відвантаження або відпуску пального.

Нещодавно Державна фіскальна служба України фактично підтвердила нашу позицію. Так, в листі ДФС України від 25.03.2016 р. № 6569/6/99-99-21-05-15 «Про надання податкової консультації з питань реєстрації платником акцизного податку з реалізації пального» зазначено:

У разі здійснення посередницької діяльності торгівлею пальним на користь третіх осіб з використанням номерів мобільних телефонів за допомогою коду підтвердження, визначення об’єкта та бази оподаткування акцизним податком у зазначеному випадку, ставок акцизного податку, а також подання Декларації акцизного податку та додатків до неї.

У зазначеному випадку фактичне відвантаження пального споживачу здійснюється не Товариством, а автозаправною станцією, яка повинна бути зареєстрована платником акцизного податку з реалізації пального у встановленому порядку.

Оскільки Товариство не здійснює операції з фізичним отриманням, відпуском та транспортуванням пального, не має при цьому власних автозаправних станцій, місць зберігання пального та інших об’єктів, реєструватися платником акцизного податку та відповідно подавати Декларацію акцизного податку Товариству не потрібно.

Попередня стаття Наступна стаття
comments powered by HyperComments