Порядок опублікування заяв про повернення суми бюджетного відшкодування

28 Квітня 2016
Аа Аа

В інформаційно-довідковому ресурсі "ЗІР" (категорія 101.16) контролюючі органи надали роз’яснення щодо порядку та терміну опублікування на веб-порталі ДФС України реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування (далі – Реєстри).

Зокрема, було зазначено, що відповідно до підпункту 200.7.1 пункту 200.7 статті 200 Податкового кодексу України (далі – ПК України) формування та ведення таких Реєстрів здійснюється ДФС України, яка щоденно публікує на своєму офіційному веб-сайті їхні дані.

Порядок ведення Реєстрів визначено постановою Кабінету Міністрів України 
від 22 лютого 2016 року № 68 (далі – Порядок).

За пунктом 4 Порядку Реєстри формуються у хронологічному порядку за черговістю включення податкових декларацій або уточнюючих розрахунків, у складі яких подано заяви. Заяви автоматично включаються до відповідного Реєстру протягом операційного дня їх отримання у хронологічному порядку надходження.

Реєстри складаються з двох частин та формуються за кожною заявою, поданою у складі податкової декларації або уточнюючого розрахунку (за умови його подання).

Інформація, що міститься у другій частині Реєстрів, оновлюється щодня (пункти 8, 10 Порядку).

Реєстри розміщено за посиланням: головна/діяльність/відшкодування ПДВ/ Реєстри заяв про повернення суми бюджетного відшкодування офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (http://sta-sumy.gov.ua).

 

Детальніше про порядок ведення Реєстру Ви можете прочитати в наступних матеріалах:

- «Що таке Реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування?»;

- «Як вносяться заяви до відповідного Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ?»;

- «Які підстави для виключення заяви з відповідного Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ?»;

- Кабмін затвердив порядок ведення реєстрів по відшкодуванню ПДВ

Попередня стаття Наступна стаття
comments powered by HyperComments