ПДВ з безоплатного розповсюдження товарів у рекламних цілях

12 Травня 2016
Аа Аа

Державна фіскальна служба України (далі – ДФС України) у своєму Листі від 19.04.2016 року № 8819/6/99-99-19-03-02-15 надала роз’яснення щодо оподаткування ПДВ операції з безоплатного розповсюдження продукції в рекламних цілях, якщо товари рекламного призначення придбаваються на митній території України.

Зокрема, ДФС України було зроблено висновок, що операції з безоплатного розповсюдження платником товарів рекламного призначення з метою реклами власних виробів згідно зі статтею 185 ПК України є об’єктом оподаткування ПДВ та оподатковується ПДВ у загальновстановленому порядку за ставкою 20 відсотків. Разом з цим, відповідно до пункту 188.1 статті 188 ПК України, база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг не може бути нижче ціни придбання таких товарів/послуг.

У разі якщо база оподаткування визначається виходячи із ціни придбання товарів/послуг і перевищує суму постачання таких товарів/послуг, визначену виходячи з їх договірної вартості, тобто ціна придбання перевищує фактичну ціну (договірну вартість) постачання, постачальник (продавець) складає дві податкові накладні: одну – на суму, розраховану виходячи з фактичної ціни постачання, іншу – на суму, розраховану виходячи з перевищення ціни придбання над фактичною ціною.

Податкова накладна, складена на суму перевищення, підлягає обов’язковій реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН). При цьому у рядках такої податкової накладної, відведених для заповнення даних покупця, постачальник (продавець) зазначає власні дані.

Водночас, платник податку при придбанні товарів рекламного призначення для подальшого їх розповсюдження з метою реклами власних виробів включає суми ПДВ, сплачені (нараховані) при їх придбанні, до складу податкового кредиту за наявності складеної та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної.

Попередня стаття Наступна стаття
comments powered by HyperComments