Новий сервіс автоматичного повернення помилково сплачених податків зекономив час і кошти для 132 тис платників, - С. Верланов

Відтепер платники податків можуть управляти власними переплатами не виходячи з офісу або дому. Все, що необхідно – комп’ютер, доступ до мережі інтернет та кваліфікований електронний підпис. ДПС запустила новий електронний сервіс, скориставшись яким платник податків може подати заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені у формі електронного документу.

Заява може бути подана до територіального органу ДПС з використанням засобів програмного забезпечення приватної частини  ІТС «Електронний кабінет» та ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності».

Після її прийняття органом ДПС заява, подана у формі електронного документу, миттєво потрапляє до відповідного електронного журналу, що суттєво скорочує час на її обробку, створює умови для швидкого опрацювання, та, у кінцевому підсумку, дозволяє значно зменшити загальний термін повернення коштів. 

Вдосконалено і порядок взаємодії між органами ДПС, місцевими фінансовими органами та органами Державної казначейської служби під час повернення з бюджетів усіх рівнів помилково та/або надміру сплачених коштів. Запроваджено єдину автоматизовану систему створення, підписання, погодження електронних документів, їх передавання, одержання, оброблення з використанням електронного цифрового підпису та інформаційно-телекомунікаційних технологій і систем з одночасною повною відмовою від паперового документообігу.

За результатами опрацювання поданих платниками заяв за листопад-грудень поточного року головними управліннями ДПС сформовано та передано до Державної казначейської служби України для виконання понад 18 тис. електронних висновків. 

Електронний документообіг запрацював також і щодо повернення з бюджету надміру утриманих (сплачених) сум податку на доходи фізичних осіб за результатами річного декларування.

Засобами інформаційно-телекомунікаційної системи створено окремий Журнал податкових декларацій про майновий стан і доходи, у яких задекларовано право платника на податкову знижку. За результатами опрацювання даних цього Журналу податківцям надано можливість фактично в один клік формувати електронні повідомлення про повернення коштів з подальшим їх автоматичним направленням до Державної казначейської  служби України для виконання.

«Запуск сервісу автоматичного повернення помилково або надмірно сплачених податків дозволив мінімізувати втрати часу та коштів на відправку заяв для близько 132 тисяч платників. Саме стільки платників щорічно в середньому подають  заяви про повернення коштів з бюджету. За допомогою нового сервісу починаючи з 1 листопада платникам вже повернуто з бюджету більше 700 млн. гривень. Продовжуємо створювати податкову в смартфоні», – повідомив Сергій Верланов.

Попередня стаття Наступна стаття
comments powered by HyperComments

Останні новини:

У 2019 році обсяги погашення заборгованості за кредитами рефінансування неплатоспроможних банків збільшилися до 3,6 млрд грн

21 Січня 2020

Заробітна плата виплачується працівникові за виконану роботу, а не за факт перебування у трудових відносинах, - ВС

21 Січня 2020

"Бізнес готовий до діалогу з податківцями", - Очільниця Офісу великих платників податків Оксана Датій

21 Січня 2020

Дебіторська заборгованість, яка виникла у платників, які застосовують касовий метод, за операціями з постачання товарів/послуг, може бути списана у разі визнання її безнадійною

21 Січня 2020

Обчислення суми доходу від продажу інвестиційного активу, якщо його вартість номіновано у доларах США

21 Січня 2020

Податкова декларація з податку на прибуток підприємств зазнала змін

21 Січня 2020

Затверджено зміни до деяких методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку

21 Січня 2020

Суб’єкт господарювання має газову колонку для підігріву води та опалення: чи є він платником екоподатку за викиди забруднюючих речовин?

21 Січня 2020