Для платників Офісу ВПП Е-сервіси розширюються

Офіс великих платників запроваджує у свою роботу розширені електронні сервіси, які допоможуть як фахівцям Офісу, так і підприємствам, які у ньому обслуговуються самостійно, у режимі 24/7, а головне дистанційно та оперативно отримувати та надавати інформацію.

Які ж зміни були запроваджені у е-сервісах у 2018 році?

Отже, докладніше.

«Електронний кабінет» доповнено новими сервісами:

- видача довідки про відсутність заборгованості;

- направлення заяви про взяття на облік за неосновним місцем обліку (ф.№17-ОПП);

- направлення на реєстрацію податкових накладних реєстром (раніше реєстрація виконувалась «поштучно») та приєднання до договору про визнання електронних документів;

- автозаповнення рядків декларації ПДВ та додатків не неї;

- сервісна послуга з передачі фінансовій установі даних з фінансової звітності підприємства;

- розділ «СЕАПДВ» доповнено сервісом «Інформація про суму перевищення»;

- оновлення системи блокування податкових накладних (СМКОР), яка була запроваджена з 1 березня, чим забезпечено суттєве зменшення скарг, адже СМКОР був значно удосконалений разом із бізнес-спільнотою.

Запроваджено систему E-Receipt («Електронний чек»), яка дозволяє відмовитись від використання звичних моделей РРО та перевести на абсолютно новий рівень реєстрацію розрахункових операцій (знаходиться на етапі тестування).

Впровадження нового електронного сервісу «Пошук фіскального чека» дозволяє оперативно отримати інформацію про здійснені розрахункові операції у будь-якій торгівельній точці будь-якого населеного пункту країни. Інформація про фіскальний номер чеку зберігатиметься в E-Receipt та буде доступною для перегляду в Електронному кабінеті.

Команда Офісу має чітку стратегію оптимізації роботи Офісу і підвищення рівня його ефективності і клієнтоорієнтованості. Очевидно, що для цього необхідно продовжувати запроваджувати інновації, адаптовувати електронні сервіси до європейських стандартів. Наразі ми впевнено рухаємося у цьому напрямі і маємо надію на розширення е-сервісів, зокрема:

- впровадження е-аудиту (електронної форми перевірки платників), за принципом ризикоорієнтованості. Який дозволить забезпечити прозору систему контролю платників та зменшити тиск на бізнес.

- подання документів для реєстрації РРО в електронному вигляді;

- запровадження електронної акцизної марки, що сприятиме повному контролю на ринку підакцизної продукції від виробника до кінцевого споживача;

- створення єдиного казначейського рахунку з автоматичним зарахуванням коштів до усіх бюджетів в сумах самостійно задекларованих податків.

 

Попередня стаття Наступна стаття
comments powered by HyperComments