ДФС про використання РРО при реалізації товарів через мережу Інтернет

08 Червня 2016
Аа Аа

ДФС України у своєму Листі № 5295 від 23 травня 2016 року надала роз’яснення щодо застосовування РРО при реалізації товарів через мережу Інтернет.

Податківці зазначають: «У разі, якщо споживач, використовуючи мережу Інтернет, замовив товар і розрахунок за нього було здійснено із застосуванням платіжних систем, суб’єкт господарювання зобов’язаний видати розрахунковий документ встановленої форми (чек з РРО) та відповідним чином оформлений гарантійний талон».

Задля того, щоб споживач мав змогу визначити, з ким проведено розрахунки за товари або послуги через рекламні інтернет-сторінки, та мав змогу звернутися для обміну, у разі використання при реалізації товарів або послуг РРО у чеку мають бути зазначені обов’язкові реквізити:

  • назва та код суб’єкта господарювання;
  • адреса магазину, що здійснив реалізацію тощо.

Для продажу товарів, робіт чи послуг використовуючи рекламні інтернет-сторінки, суб’єкти господарювання реєструють РРО на загальних підставах за адресою розміщення таких магазинів, а у разі доставки власною кур’єрською службою – можуть зареєструвати РРО на транспортний засіб, яким здійснюється доставка.

 

Попередня стаття Наступна стаття
comments powered by HyperComments