Скачати:
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

Для того, щоб нове підприємство мало можливість почати працювати або суб’єкт господарювання зміг почати використовувати певну нерухомість (будівля, інша споруда, їх частина тощо), має бути подана декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, форма якої затверджена Наказом КМУ від 05 червня 2013 року № 440. В деяких випадках, декларація може не подаватися, наприклад, якщо розміщуються кіоски на ринку згідно з затвердженим в передбаченому порядку планом такого розміщення, або якщо об’єктом нерухомості користується орендар, а власник цього об’єкта вже подав таку декларацію. Так само не має обов’язку подавати декларацію, коли відповідно до встановлених вимог об’єкт введений в експлуатацію.

Складає декларацію суб’єкт господарювання та подає її до місцевого органу ДСНС або державному адміністратору, який має передати її в цей орган. Подача може відбуватися особисто або шляхом надсилання рекомендованого листа. При чому, якщо використовується рекомендований лист, то має бути наявне затвердження печаткою підпису, або якщо ФОП не має печатки – засвідчення нотаріусом.

В декларації вказуються:

  1. Дані про особу, яка подає , її керівника;
  2. Рівень ризику, визначений у відповідності з встановленими критеріями;
  3. Дані про об’єкт, щодо якого подається декларація (назва та адреса, стан утримання всіх елементів (території, будівель, систем опалення, вентиляції, водопостачання тощо)
  4. Дані про посаду та ПІБ керівника, його підпис.

Окрім того, для суб’єктів, які мають високий рівень прийнятного ризику, може бути передбачено обов’язок додати до декларації висновок з позитивним рішенням щодо оцінки стану протипожежної безпеки об’єкта, підприємства, що надається суб’єктом, який отримав ліцензію на здійснення таких експертиз.

Після подачі декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки має бути зареєстрована ДСНС або її органами, на що вони мають п’ять робочих днів. Реєстрація проводиться після перевірки правильності поданої декларації відповідно до затвердженої форми у спеціальному журналі.

Один примірник документа знаходиться в ДСНС чи її органі, інший відправляється суб’єкту або адміністратору.

?Поставте своє запитання
Популярні податкові теми
Запитання можуть ставити лише зареєстровані користувачі
Поставте Ваше запитання, і ми відправимо відповідь Вам в особистий кабінет найближчим часом.
Відправити
Замовити персональну презентацію