№ П-5
Скачати:
Наказ (розпорядження) про переведення на іншу роботу (Типова форма № П-5)

На підприємстві виникає необхідність в переведенні працівника до іншого структурного підрозділу (відділу, цеху)? Чи може навіть переведення працівника на інше підприємству, установу, організацію? В такому випадку необхідно правильно оформити переведення такого працівника. 

Відповідальною особою за оформлення документації в такому випадку є особа, яка за штатним розписом підприємства займається веденням кадрової документації. Такий наказ про переведення на іншу роботу складається в двох примірниках. Один з таких примірників призначається кадровому відділу для подальшого оформлення трудової книжки та іншої особової документації працівника, а другий екземпляр наказу на звільнення отримує бухгалтерія. Візується такий наказ начальником (відділу, цеху) попереднього і нового місця роботи та візується керівником підприємства.

Форма документу (№ П-5) про переведення на іншу роботу затверджена наказом Держкомстату від дев’ятого жовтня 1995 року.

Слід враховувати, що відповідно до наказу Держкомстату від п’ятого грудня 2008 року форма № П-5 (наказ про переведення) втратила чинність з 01.01.2009 року. Втім, на підприємстві можливо створити власні документи. Тобто за потреби, наприклад, значний кадровий резерв або за будь-яких інших причин відповідальна особа може розробити власні документи для обліку.

Основна частина, яка повинна зазначатися в даному документі повинна містити:

  • Дата на номер документу;
  • ПІБ працівника;
  • Строк;

Далі зазначається інформація про попереднє та нове місце роботи у форматі таблиці. Зокрема записується: відділення, професійна спрямованість, оклад, наявність прибавки до з/п, віза начальника відділу, дата.

Окрім того, зазначається форма винагороди за працю, обставини що характеризують умови праці, норма робочого дня. Обов’язково має бути зазначено підставу переведення. Завершується оформлення наказу візою керівника та підписом працівника.

На іншій стороні зазначається медичний висновок, наявність відмітки про проведення інструктажу по техніці безпеки, протипожежному мінімуму. Також, записуються дані про не передані майнові-матеріальні та інші цінності, що рухаються за працівником на минулому робочому місці.

?Поставте своє запитання
Популярні податкові теми
Запитання можуть ставити лише зареєстровані користувачі
Поставте Ваше запитання, і ми відправимо відповідь Вам в особистий кабінет найближчим часом.
Відправити
Замовити персональну презентацію