Додаток
Форма 1
Додаток
Форма 2
Додаток
Форма 3
Додаток
Форма 4
Вхід|Реєстрація

Ru

En

Ua

Звітність / Фінансова звітність
Редакції документа
Пошук у тексті
Знайти
Вверх из Вниз
Питання/Тема
Ким повинна підписуватись фінансова звітність?
...

...

У частині 1 статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зазначено, що фінансова звітність складається на основі даних бухгалтерського обліку. Підписуватись така звітність має керівником та бухгалтером такого підприємства.

Частиною 4 статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» передбачено, що для забезпечення ведення бухгалтерського обліку підприємство самостійно обирає форми його організації:

  • введення до штату підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером;
  • користування послугами спеціаліста з бухгалтерського обліку, зареєстрованого як підприємець, який здійснює підприємницьку діяльність без створення юридичної особи;
  • ведення бухгалтерського обліку на договірних засадах централізованою бухгалтерією або аудиторською фірмою;
  • самостійне ведення бухгалтерського обліку та складання звітності безпосередньо власником або керівником підприємства. Ця форма організації бухгалтерського обліку не може застосовуватися на підприємствах, звітність яких повинна оприлюднюватися, та в бюджетних установах.
Читати детальніше
close icon
Пов'язані питання/Теми
Що являє собою фінансова звітність? Які документи відносяться до фінансової звітності?Чи є обов’язковим застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ)?Чи необхідно попереджати органи державної статистики про початок застосування норм Міжнародних стандартів фінансової звітності при веденні бухгалтерського обліку та складанні фінансової звітності?Чи може підприємство перейти на застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності в середині податкового (звітного) року?Яким ознакам повинні відповідати первинні документи? Які документи можуть вважатись первинними?Які наслідки настають для платника податків у разі неможливості відновити втрачені облікові документи у повному обсязі?Чи передбачає законодавець можливість продовження строків відновлення втрачених документів?Які наслідки можуть наставати для платника у разі неподання звітності?Яка відповідальність встановлена для аудиторів та аудиторських фірм (суб’єктів, які надають послуги з ведення бухгалтерського обліку на договірних засадах)?Які строки зберігання первинних облікових документів?Яка відповідальність передбачається для платників у разі порушення строків зберігання документів з питань обчислення і сплати податків та зборів?
Інформація про документ
Актуально з:
15.07.2015
Елемент податку:
  • Строк та порядок подання звітності про обчислення і сплату податку
  • Зв'язки документа
    ?Поставте своє запитання
    Популярні податкові теми
    Запитання можуть ставити лише зареєстровані користувачі
    Поставте Ваше запитання, і ми відправимо відповідь Вам в особистий кабінет найближчим часом.
    Відправити