В системі адміністративного судочинства склалась парадоксальна ситуація, за якою одні судді чітко виконують норми Кодексу адміністративного судочинства України та залишають без руху заяви, скарги суб'єкта владних повноважень – територіальних органів Держпраці в областях з підстав, що останнім до заяви, скарги не додано документа про сплату судового збору, а інші судді окремої думки, які всупереч вимогам чинного законодавства наділяють територіальні органи Держпраці пільгою щодо сплати судового збору під час подання до суду заяв, скарг та створюють протилежну судову практику, чим порушується принцип рівності доступу до правосуддя.
Наразі суб'єкти господарювання, які бажають оскаржити в судовому порядку результати позапланових перевірок, що здійснюються органами Держпраці у формі інспекційних відвідувань та невиїзних інспектувань залежно від змісту та кількості позовних вимог сплачують судовий збір від 1600 гривень, у той час як територіальні органи Держпраці, які не наділені пільгами зі сплати судового збору, при сприянні окремих суддів користуються судовими «послугами» безкоштовно.