Додаток
Форма 1
Додаток
Форма 2
Додаток
Форма 3
Додаток
Форма 4
Вхід|Реєстрація

Ru

En

Ua

Цінова політика
Пошук у тексті
Знайти
Вверх из Вниз
Питання/Тема
Цінова політика
...

...

У сфері підприємницької діяльності під терміном «цінова політика» або «маркетингова цінова політика» мається на увазі комплекс заходів спрямованих на визначення ціни, знижок, умов оплати товарів з метою задоволення потреб споживачів і забезпечення прибутку суб'єкта господарювання.

Мета цінової політики суб'єктів господарювання – установлення таких цін і таке управління ними (зміна цін) , що дозволяє зайняти стале положення на ринку, збільшувати свою частку на ринку і забезпечити високий рівень прибутку.

Форми реалізації маркетингової цінової політики:

  • пряма – полягає в безпосередньому розрахунку цін і їх регулюванні залежно від змін ринкової кон'юнктури;
  • непряма – це політика щодо знижок та акцій, умов оплати (відстрочка та розстрочка платежів) , торговельного кредитування та ін.

В законодавстві України відсутнє визначення терміну «цінова політика».

Читати детальніше
close icon
Пов'язані питання/Теми
Інформація про документ
Актуально з:
31.08.2015
Зв'язки документа
?Поставте своє запитання
Популярні податкові теми
Запитання можуть ставити лише зареєстровані користувачі
Поставте Ваше запитання, і ми відправимо відповідь Вам в особистий кабінет найближчим часом.
Відправити