Вартість ділової репутації визначається шляхом пошуку різниці між ринковою ціною та балансовою вартістю активів підприємства як цілісного майнового комплексу.
Визначена таким чином вартість ділової репутації може мати як позитивне, так і від'ємне значення. Позитивна ділова репутація, в такому випадку, буде де-факто надбавкою до ціни, яку сплачує покупець, розраховуючи на отримання майбутніх економічних вигод від діяльності підприємства. Тільки позитивна ділова репутація може бути врахована в якості нематеріального активу підприємства.
Від'ємна ділова репутація, навпаки, є де-факто знижкою до ціни, яка надається покупцю, в силу існування таких негативних факторів як відсутність позитивної репутації підприємства на ринку, відсутність стабільних покупців тощо.