Додаток
Форма 1
Додаток
Форма 2
Додаток
Форма 3
Додаток
Форма 4
Вхід|Реєстрація

Ru

En

Ua

Адміністративне оскарження
Редакції документа
Пошук у тексті
Знайти
Вверх из Вниз
Питання/Тема
Чи може бути відмовлено у задоволенні скарги з формальних підстав?
...

...

Порядок оформлення скарги для перегляду рішення визначається Розділом IV Наказу Міністерства доходів і зборів України від 25.12.2013 № 848 «Про затвердження Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду органами доходів і зборів». Відповідно до цього Наказу, скарга платника податку подається в письмовій формі та має містити таку інформацію:

  • найменування платника податку, його місцезнаходження, податкова адреса для юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові та місце проживання для фізичної особи - платника податків;
  • найменування органу доходів і зборів, яким прийнято оскаржуване рішення, дата і номер, назва та сума податку, збору та/або штрафної (фінансової) санкції;
  • підстави, за якими оскаржується рішення, обставини справи, які, на думку заявника, встановлені органом доходів і зборів неправильно чи не встановлені взагалі;
  • обґрунтування незгоди платника податків із рішенням органу доходів і зборів з посиланням на норми законодавства;
  • суть вимог та клопотань платника податку;
  • відомості про повідомлення чи неповідомлення відповідного органу доходів і зборів про подання скарги до органу доходів і зборів вищого рівня;
  • відомості про подання чи неподання позовної заяви про оскарження рішення органу доходів і зборів до суду;
  • адресу, на яку слід надіслати рішення, прийняте за результатами розгляду скарги;
  • перелік документів, які додаються до скарги.

До скарги можуть додаватися розрахунки та докази, які платник податків вважає за необхідне надати. Копії документів, які додаються до скарги, повинні бути належним чином засвідчені. Скарга підписується особою, яка її подає, або її представником, уповноваженим на підписання скарги. Якщо скарга підписується представником платника податків, до неї долучається оригінал або належним чином завірена копія документа, який засвідчує повноваження такого представника відповідно до законодавства.

У випадку недотримання правил оформлення скарги, контролюючий орган може залишити скаргу без розгляду: «Рішенням ГУ ДФС у Сумській області від 24.11.2014р. №534/10/18-28-10-03-04-293 скарга товариства залишена без розгляду та повернута заявнику (а.с.13).

Читати детальніше
close icon
Пов'язані питання/Теми
Що таке адміністративне оскарження рішення контролюючого органу?Протягом якого строку платник податків має право оскаржити рішення контролюючого органу в адміністративному порядку?Які наслідки пропущення строків адміністративного оскарження?Чи можуть строки подачі скарги бути продовжені в адміністративному порядку? З якого моменту продовжується нарахування пені, якщо платник податків звертається до суду під час перебігу продовжених строків адміністративного оскарження?Які рішення можуть бути оскаржені в адміністративному порядку?Чи можна подати нову скаргу з виправленими помилками? Які наслідки для платника має процедура оскарження рішення в адміністративному порядку?Протягом якого строку скарга розглядається в адміністративному порядку?З якої дати рішення контролюючого органу вважатиметься надісланим платнику податку?Коли закінчується процедура адміністративного оскарження? Який порядок адміністративного оскарження ППР, винесеного за результатами часткового задоволення скарги платника у разі, якщо платник продовжує процедуру адміністративного оскарження попереднього ППР?
Інформація про документ
Актуально з:
11.06.2015
Зв'язки документа
?Поставте своє запитання
Популярні податкові теми
Запитання можуть ставити лише зареєстровані користувачі
Поставте Ваше запитання, і ми відправимо відповідь Вам в особистий кабінет найближчим часом.
Відправити