Зміни щодо РРО та КОРО

10 Листопада 2016 (0) #ПДВ #Роз'яснення ДФС #РРО
Аа Аа

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадало про набрання чинності з 4 листопада 2016 року змін щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та ведення книг обліку розрахункових операцій (далі – книги ОРО). Нововведення знайшли своє відображення у Наказі Міністерства фінансів України (далі – Мінфін) від 23.09.2016 №837, що вніс зміни до наказу Мінфіну від 14.06.2016 № 547.

Із нагадування контролюючого органу взагалі не зрозуміло, що ж чекає на суб’єктів господарювання у зв’язку зі змінами, тому коротко опишемо всі оновлення:

  • встановлено строк скасування реєстрації РРО, якщо є рішення суду – протягом 1 місяця з дня ухвалення такого рішення за ініціативою суб’єкта господарювання або ж контролюючого органу;

  • нова форма книг ОРО (як на РРО, так і на господарську одиницю). 

Проте, як зазначає контролюючий орган, книги ОРО, що є зареєстрованими на даний момент, можуть використовуватись платниками до скасування їх реєстрації за власним бажанням. Навіть якщо було здійснено розрахункові операції за підакцизні товари, є можливим використання «старих» форм, якщо суб’єктом господарювання відображено також суму акцизного податку (у графі для суми ПДВ).

  • у книзі ОРО та РРО суттєвих змін зазнав лише Розділ 3 (облік розрахункових квитанцій, використаних під час відсутності електроенергії або іншої несправності РРО), а саме передбачено зазначення номерів двох фіскальних чеків: першого та останнього впродовж робочого дня, у якому РРО вийшов із ладу тощо;

  • крім того, наприклад, в оновленій книзі ОРО на господарську операцію додано графу для зазначення номеру та серії розрахункової квитанції, службових внесення та видачі, а також обчислення бази оподаткування акцизу та ПДВ.

Отже, суб’єкти господарювання, що використовують книги ОРО або ті, що планують реєструвати РРО, повинні уважно ознайомитись зі змінами, що набрали чинності минулого тижня.

Попередня стаття Наступна стаття