ДФС оприлюднила лист, в якому роз’яснила проблемні моменти щодо застосування РРО

09 Жовтня 2015 (0) #Роз'яснення ДФС #РРО
Аа Аа

Державна фіскальна служба України розглянула звернення Європейської Бізнес Асоціації від 21.08.2015 № 917/2015/24 та від 26.08.2015 № 933/2015/24 та численні звернення інших платників податків щодо використання реєстраторів розрахункових операцій з метою однакового трактування і правильного застосування норм законодавства про порядок проведення розрахунків. Відповіді на запитання вищезазначених суб'єктів містяться у Листі ДФС України від 01.10.2015 р. № 20887/6/99-99-22-07-03-15.

У зазначеному Листі наведені основні законодавчі визначення, що стосуються застосування реєстраторів розрахункових операцій, конкретизовані основні обов’язки суб’єктів господарювання у сфері застосування РРО, визначені деякі особливості їх застосування.

Зокрема, щодо доставки товарів кур’єрською службою, ДФС роз’яснила, що при продажу товарів продавець повинен забезпечити доставку покупцю раніше роздрукованого розрахункового документа (чеку) разом із придбаним товаром за допомогою кур’єрської служби (поштової служби), яка може бути як сторонньою організацією, так і структурною одиницею продавця. Також розрахунковий документ (чек) може бути виданий покупцю кур’єром (поштовою службою) при передачі покупцю придбаного товару та сплаті ним коштів за його придбання. При цьому такий розрахунковий документ (чек) повинен бути роздрукований з використанням РРО, зареєстрованого на такого кур’єра (поштову службу).

Бланк заяви про реєстрацію РРО (Форма № 1-РРО) заповнюється залежно від вибору господарської одиниці, виду діяльності та місця, де здійснюються розрахунки із покупцем за продані товари (надані послуги), а також місця отримання покупцем попередньо оплачених товарів (послуг) із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо.

Попередня стаття Наступна стаття